2009-02-02 18:48:00

Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell

Az úgy kezdődött, hogy hazajöttem, bekapcsoltam a monitorom... Zúg, megjelenik a kép, vibrál, kikapcsol. Újra bekapcsolom. Zúg, megjelenik a kép, kikapcsol. Nah mégegyszer. Jéé van kép. :)

Ezt játszottuk kb 2 hétig. (igen, lusta voltam szervizbe vinni, hiszen...ment :)) ) De már előkerestema garanciajegyet. Aztán egy nap, játszottuka szokásosat, de a csodába sem akart lenni kép. zúgásban, vibrálásban nem volt hiba. Hát felkrerekedtem, és másnap reggel fél8kor már a szervizben is voltam. (Egy pozitivum a Samsung szervíztől, hogy reggel 7kor nyit! Hátrány, hogy az oktogonnál van, szóvalha nem nyitásramész, ne akarj parkolni...)

Bácsi elveszi a garanciajegyet. Majd visszaadja. "Hát ez nincs kitöltve. Számla?".Nézek bután. 2006os dátum van a garijegyen lévő HRP-s pecséten. Ha nem volt hozútűzve, oldja meg a nélkül. "El kell menni, kérni egy igazolást a vásárlásról". mondom jó. Bácsi kitölti a gari papit. Ami itt jegyzem meg, egy 100szor fénymásolt papir másolatának másolata. Indigóval, mert két példány kell. Egyiket ideadja, hogy érdeklődjek 1-2 hét múlva, és hozzam a papirokat amikor jövök a monitorért.

Ma elmentem a vásárlás szinhelyére, Póluscenter, médiamakrt. Vevőszolgálat. 

"Jónapotkívánok"

"Jónapaot"

"A servizben mondták, hogy jöjjek ide, igazolástkérni...."blalalba

A nő rámnéz, "hát ezt maga is kitölthette volna ugyanúgy mint én most". És kérdezgeti az adataimat, meg lemásolja a gyártásiszámot a szervizlapról. Közben olvassa az angol szöveget ésforditja nekem, hogy "vevő neve"...De ott megakad, hogy vásárlás dátuma. Mondom, hatudnám, akkor nem jöttem volna ide. Erre ő: "A blokkon rajta van. "

"nincs blokkom, csak a garancialevél"

"Deminden vásárláskor kiállitunk egy blokkot"

"De nincs me, kaptam a monitort"

"De minden vásárlás...nem lehet blokk nélkül vásárloni, Hogy vásárolt ha nem kapott blokkot?"

"Biztos volt blokk, de nincs meg, 2006 óta valahol elveszett, nem is én vettem a monitort"

"de... akkor menjen az információhoz, és kérjen blokk igazolást"

... átsétálok...

"Jónapot kivánok, a vevőszolgálatról küldtek, erről a termékről szeretnékegy vásárlási igazolást kapni"

" 'pot. Ó erre most tünik el a ...gizi..."

biztonsági nő:"ott van a kávézónál"

....

....

lassan eljutottunk oda, hogy velem foglalkozzon, deközben megjött Gizi. Előadtam a sztorit mégegyszer. Nézi a Garijegyet, hümmög. gépel. "Ha tudnám a tiupsát segitene"

"Ha kérdezne, tudnák válaszolni, és az segitene".

Meg mutatom neki a garijegyre ragasztott papirt, amin -mit ad isten- a termék pontos neve szerepel. Gépel.

"Mikor vette a terméket?"

"nem tudom, ezért jöttem ide, ha megnézi, csak ez a rovat nincs kitöltve a garancia papiron"

"De ha nem tudja mikor vette, nem tudok igazolást kiadni arról, hogy mikor vette" (Itt éreztem, hogy már ő kezd belezavarodni...

"De ha tudnám, beirtam volna, nem lennék itt"

"De mégis kábé mikor vette? "

"2006végén" (Most jobb, vazze?)

Aztán felhivta a főnökét vagy nem tudom kit, beszélgettek, és lásscsodát, a másik adatbázisban meglett a termék. Vagy megegyeztek, hogy mondanak valami dátumot, vagy valóban meglett, ez engem nem érdekel.

Felirattam a papira ugyanazzal a nővel, akia többit irta, kaptam egy fejléces papirtkitöltve a nevemre, hogy ekkor meg akkor vettem a monitort.

Az egész nem tartott negyed órát, és meglett a megoldás. Az egészeben engem csak a hozzáállás zavar. Én, mint vevő, azt várnám el, hogy "Igen, keressük, igen mi hibáztunk mert ki KELL töltenünk a garanciajegyet, vagy ha már nem, hozzá KELL tűznünk a számlát." Mert ugyanezt a negyed órát tölthettük volna úgy is, hogy nem néznek hülyének, nem késztetnek "veszekedésre", védekezésre.

Bezeg a méterárú boltban, Újpesten. Kedvesek, segitettek a válogatásban, nem küldtek el a francba, amikor a 4. fajta anyagot rakattam ki az asztalra, sőt még felajánlottak egy 5.et is. Elmondtam mire kell, és egy egész más polcról egy egész más anyagot mutattak, mert az még jobb. és télleg. Vissza is mentem, és fogok is menni. és Fogok Náluk pénzt költeni, javaslom Netek is.