2008-09-22 14:10:00

rossmann

Nagy nehezen összeraktam a fotókönyvet, amit szertenék látni a kezemben. feladtam a rendelést. Ahogy annak lenni kell, jött az e-mail, hogy másnap 16:00 után mehetek a rendelésemért a Budaörsi Rossmann boltba. Hát bár az péntek, csak megvárom a négy órát, és elmegyek érte. fél5kor a bolthoz érek, leparkolok, bemegyek.

-Sajnos a futár még nem ért ide, itt nincs a könyv, próbálja meg hétfőn, biztos elakadt a dugóban.

Hátfő. Ebédidő. Miki felvitt a bolthoz. Bemegyek. ugyanaz a nő

- Hát itt nincs. Biztos nem érkezett meg.

T: - De Pénteken is ezt mondta. Mit lehet tenni.

- Megkérdem a főnököt.

Fönök jött, főnök kérdezette, főnök telefonált. Eredmény:

- A könyv itt volt csütörtökön, emlékszem rá, mert 10000 ft felett volt az ára és a gépünk nem tudta feldolgozni, igy nem tudtuk bevételezni ezért visszaküldtük. De meg van a könyv, nem veszett el. Csütörtökön jöjjön érte.

Arra, amikor kérdeztem, hogy a vevőt (gyk:én) nem kellett volna értesiteni arról, hogy az ő hibájukból nem tudok a megrendelt termékhez jutni, csak nézett bután. Elmagyaráztam. egy papir itthagyva, hogy aki a Tiboldi nevü könyvért jön az igy járt, és mászkáljon utána... Ekkor mondta, hogy de, igazam van.

Kitörölhetem vele. A könyvvel nem, majd csütörtökön.